Kundeomtaler
Her er noen av tilbakemeldingene vi har fått fra våre kunder:
Fantastisk selskap med verdens beste kundeservice
ITpays har vært meget behjelpelig for å få vår satsning på nett velykket. Tusen takk :)
Kan jo ikke være annet enn fornøyd med dere :-)
Har ikke opplevd maken til så god stabilitet og oppetid, samt rask og forklarende support som fra Itpays as!
Det spesielle med ITPAYS er ikke at jeg alltid får svar, men at svar og, ikke minst, løsning på problemet kommer meget raskt. Kjekt å slippe mailer ala "Vi har mottatt din henvendelse .......normalt vil vi besvare innen XX arbeidsdager"
Svein Gurvin
Kunde i over 10 år (som ikke finner grunn å skifte leverandør med det første!)
Har värt kunde hos ITPAYS AS siden 2004. Er så fornöyd med produktene, kundesupporten og hvor rask og greit de tar grep og lever. KONGE!!
Heisan. Min mail og webhotell fungerer meget bra! Tusen takk! Ha glade gode øyeblikk.
Jeg anbefaler alltid dere for mine kunder når det gjelder domene +++.
Jeg er fornøyd med leverte tjenester. Leveringene har vært svært bra, uten registrert nedetid eller mangelfull funksjonalitet. Takk skal dere ha.
Så langt (etter 2 dagers bruk vel og merke, men det er sommerferie snart ...) veldig fornøyd:
responstid på forespørsel gikk veldig kjapt
kjappe til å sende info
Veldig bra service !
Tusen takk, så snille dere er altså, så hjelpsomme, så hyggelige, så oppofrende, tar telefon utenom arbeidstid, jobber utenom arbeidstid……
Rett og slett anbefales dere på høyeste nivå.
Dere har bare en fantastisk bra responstid! Helt utrolig.
Topp service !
Toppen helt enkelt :)
Jeg har vært kunde av ITPAYS i mange år. Når det har vært noe, ordnes det opp og jeg har fått grei beskjed. Det har også vært tilfeller hvor problemet har vært i "eget hus". De har hjulpet til da også med råd hva jeg bør ta tak i.
Konstruktivt
- og med imøtekommenhet og en vennlig tone! TAKK SÅ LANGT!
Profesjonel produkter og tjenester i lave priser. Anbefaler
Enkelt, effektivt og kundevennlig.
Har vært kunde hos Itpays i over 10 år, er MEGET fornøyd! Ikke nedetid, god kompetanse og hurtig support.
Ser frem til de neste 10år!
Lynrask service, enkelt og greit :)
Veldig proffisjonelle og dyktige folk. responstiden på svar er kjapt og enkelt og man får alltid svar på det man spør om. tipp topp tommel opp!
Ja takk - jeg er KJEMPEFORNØYD med Itpays !
Mer er det ikke å si.
Strålende og utmerket er beskrivelser som passer særdeles godt til vår opplevelse av ITPAYS. Anbefales på det varmeste. Lennarth Haukås
Rask og fin kundesupport.
For meg er dere gutter de noen av mest serviceinnstilte, kundevennlige og proffesionelle i IT Norge!
Skulle ønske det fanntes mer som dere der ute. Tusen takk for god samarbeid og hjelp ! Keep the good work.
Vært kunde i 10år og veldig fornøyd. har det vært noe har Itpays fikset med en gang uten noen gebyrer eller annet tull. Flott selskap.
Har du erfaring med våre tjenester?